joi, 31 ianuarie 2013

Le Moustache...

Una din obsesiile mele din ultima perioada este ”Le Moustache”... Cum nu am timp sa umblu prin magazine, am cautat pe net bijuterii si articole cu celebra mustata care este acum in mare voga. Bineinteles ca in magazinele online de pe la noi nu am gasit ce cautam sau sunt cateva modele la preturi piperate...
Pe site-ul e Fox City am gasit multe bijuterii care imi plac, la preturi accesibile. Cu moustache au inele, bratari si lanturi, in diferite nuante(rosu, negru, orange, turcoaz, mov). Daca apreciati pagina lor de Facebook, beneficiati de discount de 5%.
Eram curioasa de unde a plecat toata nebunia cu ”moustache” si am aflat  ca exista un film ”La Moustache”, un film frantuzesc din 2005 regizat de Emmanuel Carrere dupa propria-i carte. Am sa il caut sa il vad si eu...
Haideti sa va arat ce mi-a placut mie!

Red Dual Ring Beard Rings


Black Beard Open Bracelet

Pink Cute Individual Beard Necklace


Euro Style Individual Punk Style Red Diamond Snake Vintage Ring
Alte cateva modele care mi-au atras atentia... Sunt in continuare in trend modelele cu bufnite, buze, ochiul universului(ochiul turcesc), serpi, aripi, inimi, randunele, tepi...


Euro Style Punk Clinch Bolt Teeth Silver Bracelet
Euro Style Punk Gold Bullet Ring

Euro Style Vintage Red Diamond Owl Individual Rings

Euro Style Vintage Swallow Necklace

Euro Style Vintage Hollow out Petals Fake Neck Necklace
Sunt foarte dragute genul asta de coliere - guler! Voua va plac?


Starfish Vintage Peculiar Modelling Ring


Vintage Pandora Eyes Long Eyelashes Ring


Vintage Flower Carving Shining Peach Heart Ring



Pe site-ul eFoxCity mai gasiti si rochii de mireasa, rochii elegante pentru seara/ocazii speciale/cocktail/banchete, imbracaminte pentru femei si barbati.
In categoria Vintage wedding dresses sunt reduceri de pana la 80%! Din cele aproximativ 1300 de rochii de mireasa, aveti de unde alege! :)))

Elegant Lace A - Line Wedding Gown


Fancy Ball Gown Sweetheart Sleeveles Ruffles Taline”s Wedding Dress

Cheap dresses for Europe - rochii fashion

Ladies Clothing Euro Style Bat - Wing Long Sleeve Round Neck


Cheap party dresses - rochii pentru ocazii speciale - sunt multe rochii foarte frumoase cu reduceri de pana la 85%
New Fashionable Column Sweetheart Sleeveless Sequins Evening Dress

New Stunning Trumpet Hunter High Split Sweetheart Evening Dress

Am pastrat pentru final cireasa de pe tort: un inel care trebuie sa fie al meu! :)))))

Vintage Bronze Peach Heart Red Diamond G Letter Ring


A bientot!

















2 comentarii: