luni, 18 noiembrie 2013

Golden Rose Satin Smoothing Fluid Foundation (review and swatches)

Fondul de ten fluid de la Golden Rose (Satin Smoothing Fluid Foundation) este fondul de ten pe care eu l-am folosit zilnic in luna octombrie si il folosesc in continuare pentru ca asigura o acoperire foarte buna, cu efect mat si mi-am gasit si nuantele care mi se potrivesc (eu intotdeauna folosesc doua nuante de fond de ten: una mai deschisa pentru zonele mai inalte ale fetei - ex #27 - si una mai inchisa pe frunte, pometi si conturul fetei pentru a reda forma ovala - ex #28, tenul meu fiind mixt si de nuanta medie cu subton galben).
Lacurile de unghii si produsele de makeup Golden Rose le puteti achizitiona prin intermediul magazinului on line www.cosmania.ro, importatori directi ai brandului turcesc (daca va inregistrati pe site beneficiati automat de reducere de 10% la toate produsele Golden Rose, inclusiv la cele cu promotii deja existente). Dati Like & Share paginii de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile.

Golden Rose Satin Smoothing Fluid Foundation - se gaseste in sticluta  prevazuta cu pompita si un capacel mic transparent, produsul fiind ambalat intr-o cutie neagra de carton; gramajul este de 34 ml. Este un fond de ten cu putere mare de acoperire (in doua straturi), disponibil in 10 nuante cu subtonuri galbene sau roz. Contine Vitamina E care are un puternic efect antioxidant si nutritiv si filtre organice ce confera protectie UV SPF 15. Pentru o si mai buna rezistenta, recomand folosirea unei baze de machiaj si a unei pudre de fixare (Golden Rose Pressed Powder sau Mineral Terracotta Powder - ambele imi plac si le recomand).

Swatches (pe interiorul mainii):





Kisses, G

13 comentarii:

  1. Chiar sunt în căutarea unui fond de ten cu acoperire medie-mare, efect mat...să fie rezistent la trasfer și bineînțeles să aibă un preț accesibil. Din câte am văzut pare SUPER în swatch-uri. Și doar 35 lei...o să îl caut zilele următoare.
    Te pup :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Costa chiar mai putin de 35 ron (dupa ce iti faci cont pe cosmania.ro, ai automat 10% discount la toate produsele).

      Ștergere
  2. Imi place mult efectul, poate il voi trece pe wish list :*


    www.culore.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac mult swatchurile tale, si eu am filmat azi clip cu el. sunt tare multumita de el:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Este un fond de ten foarte bun pe care il recomand cu placere! Kisses

      Ștergere
  4. 27 are subton galben? eu am fata rozalie, da restul corpului galben/olive si trebuie sa contracarez cumva roseata fetei ca sa arat ok. oare mi-ar 27? sau care e culoarea cu subton galben mai deschisa decat 27? din poze nu prea imi dau seama..
    mersi

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt in cautarea unui fond de ten matifiant BUN. Momentan le folosesc pe cele de la Yves Rocher. Sunt multumita de ele dar acum m-ai facut sa salivez si dupa acestea :D <3 Nu sunt deloc scumpe :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu suntem in cautarea unui fond de ten bun : )); eu ma bucur ca l-am descoperit pe acesta de la Golden Rose! Kisses

      Ștergere
  6. ai prezentat super, nu l-am incercat!

    RăspundețiȘtergere
  7. oare 24 cu 28 ar merge mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere