joi, 2 ianuarie 2014

My first mani of 2014

In prima postare a noului an, va arat prima manichiura realizata in 2014. Am ales o oja interesanta - Golden Rose Rich Color 101 - un alb - gri sidefat cu subtile irizatii bleu, pe care am aplicat-o in doua straturi subtiti, peste care am aplicat un strat de 3D Glaze 01. Am realizat si un inel cu cabochon din sticla cu aceste oje care seamana cu o piatra de opal, printre preferatele mele.
Lacurile de unghii si produsele de make-up Golden Rose pot fi achizitionate prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro, importatori directi ai brandului turcesc. Nu uitati sa dati Like & Share paginii de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile.









Kisses, G

10 comentarii:

  1. foarte frumoasa manichiura shi inelul superb :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe! Si manichiura si inelul arata minunat! Piatra de opal este si printre preferatele mele <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa manichiura !

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar seamănă :D
    Arată foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  5. o manichiura foarte frumoasa de inceput de an iar inelul este wow :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Arată foarte bine combinația celor 2 lacuri de unghii, de inel nici nu mai vobesc ! <3 Ah, și încă ceva ! Ai mâini foarte frumoase, ar trebui să faci mai multe poze ca ultima ;) Te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere