joi, 19 iunie 2014

NOTD: Rainy roses

Rainy roses in a rainy day... Vremea ploioasa nu este chiar preferata mea, mai ales in luna iunie si cu o saptamana inainte de a pleca in concediu. In general, ploaia imi induce o stare de somnolenta si/sau de nervozitate, insa am si momente cand imi place sa stau pe terasa si sa aud picaturile de ploaie cum se lovesc de ceea ce intalnesc in caderea lor... Astazi ploaia mi-a dat o stare creativa si dorinta de a picta... asa ca mi-am pictat unghiile. : ))
Stiu ca va era dor de o manichiura pictata si sper ca rezultatul sa va incante privirile. Eu sunt carcotasa in ceea ce priveste nail art-ul (ma refer la munca mea) - asta pentru ca sunt o perfectionista - si consider ca trandafirasii mari ar fi putut sa arate si mai bine (mai picturali), insa per ansamblu sunt multumita de compozitie. Da, orice manichiura o gandesc ca o compozitie, trebuie sa aiba o armonie cromatica; rosul - vinetiu texturat are reflexii albastre, motiv pentru care baza aplicata pe unghiile cu trandafirasi este albastra. ; )
 Produse folosite: Golden Rose Holiday 57 (aplicata in trei straturi subtiri), Rich Color 16 (doua straturi), vopsea acrilica alba Polycolor (cu care am realizat baza modelului/ forma trandafirilor si a frunzelor), acuarele Sonet, Golden Rose Gel Look Top Coat, pensule pentru nail art Kolinsky.



 Inelele sunt de la LovelyWholesale (le gasiti Aici), au transport gratuit (free shipping)



 Ochelarii de soare cu trandafirasi aplicati ii gasiti Aici








... o manichiura plouata : ))

Kisses, G

12 comentarii:

  1. Nu ma mai satur sa privesc manichiura. G, te rog sa iti faci timp si sa desenezi mai des pe unghii. E o incantare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaaa G bine zice Mada,mie chiar mi-e dor de manichiurile tale superbe,poate ne mai rasfetzi shi pe noi cu cate ceva ,supeeeeeeeeerbe <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba manichiura si pozele arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. e cea mai frumoasa manichiura pe care am vazut-o in ultima perioada.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic că e o manichiură deosebită! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt absolut superbe unghiile ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  8. De fiecare dată mă impresionează manichiura ta :x
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. doamne ce superbe sunt,vreau si eu <3

    RăspundețiȘtergere