marți, 22 iulie 2014

Jewellery mania

Cunoasteti deja pasiunea mea pentru bijuterii si accesorii pentru ca v-am aratat nenumarate postari cu astfel de articole comandate pe net.
Saptamana trecuta am primit coletul cu bijuteriile comandate la Sammydress si am sa va arat ce mi-am cumparat. <3


 Cerceii statement de culoare rosie pe o baza din metal auriu ii gasiti Aici la pretul de 3$ (transport gratuit).
Cercei cu aer vintage, in forma de ancora si pietricele cu reflexii multicolore - ii puteti achizitiona de Aici la 1.65$ (transport gratuit)
Am o noua obsesie: vulpitele! Ma uit dupa bijuterii cu vulpite si nu puteam sa ratez Acest inel la doar 1.20$.



Inca o vulpita pusa in cosul de cumparaturi: Aceasta bratara realizata dintr-un metal auriu - rose si incrustata cu pietricele; a costat 4.89$ (vad ca nu mai este disponibila pe site asa ca ma bucur si mai tare de achizitia facuta).



Set de 7 inele mici (doar cel cu fundita este mai mare) din metal auriu - disponibil Aici la pretul de 3.29$ (reducere 40% de la 5.50$, transport gratuit).



Set de 3 inele din metal auriu - le gasiti Aici la pretul de 2.85$ (transport gratuit).



 Ca tot vorbeam de obsesii, am mai dezvoltat inca una: bratarile cu inel (legate printr-un lant). Aceasta bratara este absolut superba!  Este tare finuta si imi plac detaliile (floricica cu piatra albastra in mijloc si frunza cu cateva cristale incustrate). Pretul ei este 3.25$.



 Si inca o bratara care chiar este formata dintr-un inel cu piatra (este de fapt un fel de plastic bleu, de efect insa) legat de bratara printr-un lant si un accesoriu colorat. O gasiti Aici la pretul de 3.82$ (transport gratuit).


 Ce va tenteaza?

Sammydress clearance (click Aici)

Kisses, G

4 comentarii:

  1. Brăţara cu vulpiţă îmi place tare mult! ♥
    Să le porţi cu drag, Gia.
    Pupici! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt absolut frumoase toate <3 cel mai mult imi place bratara cu frunza!

    RăspundețiȘtergere
  3. poti plati coletul in lei?

    RăspundețiȘtergere