joi, 4 decembrie 2014

Rainy day outfit

Ploua, ninge, bate vantul, frig de nu poti sa stai la pozat si nici pozaci entuziasmat de ideea de ati face poze pe asa vreme... cam asa se prezinta situatia de vreo doua saptamani. Astazi i-am facut in ciuda ploii si, inarmata cu o umbrela antica, mi-am induplecat pozaciul sa ma imortalizeze in cateva cadre (un ou kinder fu rasplata pentru fapta buna : ).
Tineam neaparat sa va arat pulovarasul gri si pantalonii bordeaux achizitionati de la Kurtmann, o combinatie de culori care mie imi place tare mult. Pulovarul, marca Vero Moda, este moale si calduros, motiv pentru care l-am purtat des in ultima perioada. Pantalonii din raiat, marca Massimo Dutti, pe langa faptul ca au o culoare superba de rosu inchis - bordeaux, sunt si foarte calitativi. Se asaza frumos pe corp si lungimea se poate ajusta cu ajutorul fermoarelor laterale de la fiecare crac (astfel pot fi purtati si peste ghete).
Paltonasul de la Milanoo este calduros si placut la purtare. Il puteti achizitiona acum cu 40% discount! Aruncati o privire si la articolele care au reducere de 50 % pana la data de 07.12 (click Aici).
Voi ce purtati in zilele mohorate? :*


Outfit:
Coat - Milanoo (click Here)
Sweater - Vero Moda via Kurtmann.ro (click Here)
Pants - Massimo Dutti via Kurtmann.ro (click Here)
Leather boots - Scorett









Kisses, G

14 comentarii:

  1. Hihiii, cat de bine seamana pantalonii nostri, numai ca ai mei sunt Pull&Bear, tot de pe Kurtmann - nu stiu daca ai vazut ultima postare ootd. E inedita combinatia burgundy + acel orange caramiziu, imi place!
    You look great, lady! :)

    Spuneai despre umbrela ca e antica, dar se armonizeaza cu cromatica tinutei! :D

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, sunt foarte asemanatori pantalonii si initial chiar am crezut ca sunt aceeasi marca. : ))
      Kisses

      Ștergere
  2. Ai cel mai simpatic pozaciu! ♥
    Îmi place foarte mult alăturarea cromatică! ♥
    Pupici, Gia. Timp bun și frumos! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos!!!!imi place hainuta maxim <3 pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult paltonul, si pantalonii, si combinatia gri-burgundy. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase sunt incaltarile! :*

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Pantalonii :x . Am si eu tot culoarea asta si i-as purta non stop.Am perioada cand fac abuz de ei. Esti frumoasa!

    RăspundețiȘtergere