joi, 25 iunie 2015

NOTD: Cute owls nails with Born Pretty Store water decals

Ieri am primit un nou colet de la Born Pretty Store(coletele ajung la posta din localitate) si astazi am sa va prezint o manichiura pe care am realizat-o cu ajutorul catorva water decals cu bufnite tare haioase. Water decals-urile mici care acopera doar o parte din suprafata unghiei sunt preferatele mele deoarece se aplica foarte usor, nefiind nevoie sa le decupezi pe conturul unghiilor. Metoda de aplicare cred ca este deja binecunoscuta: decupati modelul, indepartati folia transparenta de deasupra si il introduceti intr-un pahar cu apa pentru cateva secunde(pana ce abtipildul se desprinde de pe hartie). Eu folosesc o penseta pentru a pescui abtipildul din apa si il aplic pe unghie, pozitionandu-l acolo unde doresc. Tapotez unghia cu un servetel pentru a o usca si aplic top coat.
Produse folosite: Golden Rose Color Expert 63, Paris 241, 245 si 204, Color Expert 66, Born Pretty Store water decals BP-W09, GR Gel Look Top Coat.

Water decals-urile cu bufnite BP-W09 le gasiti Aici la pretul de 0.99 USD iar cele cu floricele BP-W04 pot fi achizitionate de Aici cu 1.59 USD. Mai multe modele de water decals gasiti Aici. Preturile sunt intre 1 si 2 USD.





 Golden Rose Color Expert 63 <3
Imi place tare mult cum a iesit modelul pe unghia mare cu cupcakes roz micute pe fond verde neon.



Site-ul Born Pretty Store asigura transport gratuit international, indiferent de valoarea cumparaturilor. Puteti beneficia in plus de 10% discount la o comanda, folosind codul RRGX31.
Kisses, G


2 comentarii:

  1. wwow, ce frumi! imi place super mult!
    sa stii ca nu e prea ok exprimarea ca pachetele BPS ajung la posta din localitate.. in Iasi ajung la vamala si e o posta vamala pe judet... prin Bucuresti si pe langa vad ca se schimba usor lucrurile, dar in majoritatea Romaniei, e la fel.. cu vamala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu toate coletele(plicurile) de la ei le-am ridicat de la posta din localitate; pentru restul coletelor am fost fie contactata de cei de la posta romana(intermediari cu vamala) ca sa le trimit facturile, fie am primit direct instiintare sa ridic coletele de la vamala(OP 6 din Bucuresti) si acolo cer facturile...

      Ștergere