vineri, 16 octombrie 2015

NOTD-uri Golden Rose

O postare cu mai multe manichiuri! S-au strans cateva manichiuri pe care vi le-am aratat doar pe pagina de Facebook a blogului(Aici) si m-am gandit sa fac o postare si pe blog cu aceste manichiuri. La toate manichiurile am folosit integral lacuri de unghii Golden Rose(produsele Golden Rose pot fi achizitionate si online de la Cosmania, www.cosmania.ro). Ca de fiecare data, va reamintesc sa urmariti paginile de Facebook Cosmania si Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile. ; )

Manichiura pe care o am acum pe unghiute si care imi place tare mult este o combinatie de nuanta inchisa, culoarea vinetei, cu accente sclipicioase de Jolly Jewels, glittere galbene, verzi si mov.
 Golden Rose Color Expert 84, Rich Color 108, Jolly Jewels 106.
Luna octombrie este luna roz, luna internationala a constientizarii cancerului mamar, asa ca am purtat si unghiute roz; Jolly Jewels 109 este preferata mea datorita combinatiei de glittere roz, rosii si albe. 
 Golden Rose Rich Color 46, Color Expert 02, Jolly Jewels 109.
Golden Rose Rich Color 35 si 46, Color Expert 62, Jolly Jewels 109 si 118.

 Golden Rose Color Expert 02
Unghiile de un alb imaculat sunt iarasi in trend. Va recomand lacul de unghii alb Golden Rose Color Expert 02 deoarece se aplica foarte bine, uniform, obtinand opacitate perfecta din doua straturi. Puteti sigila manichiura cu un strat de Gel Look Top Coat, pentru o si mai mare rezistenta si luciu.

 Golden Rose Prodigy Gel Duo 01 si 22
 Am testat cea mai recenta gama de lacuri de unghii Golden Rose, Prodigy Gel Duo Set, careia am sa-i dedic o postare speciala. Va dezvalui de pe acum ca imi place foarte mult acest produs; fiecare set contine de fapt un lac de unghii colorat si un top coat special cu aspect de gel care nu necesita uscare la lampa UV. Manichiura rezista minim 7 zile fara a se ciobi(fara a sari parti din lacul de unghii de pe marginile unghiilor) si are un luciu special, exact ca manichiura semipermanenta cu gel. Se inlatura ca un lac de unghii normal, cu remover fara acetona. Haideti sa va mai spun un secret: unghiile devin mai tari(probabil datorita top coatului cu aspect de gel) si astfel nu se mai rup asa usor. Daca aveti unghiile fragile va recomand in mod special sa folositi setul Golden Rose Prodigy Gel!
Online il puteti achizitiona de Aici la pretul de 35 ron. ; )

Golden Rose Rich Color 22 si Galaxy 22 pe inelar.

Golden Rose Rich Color 101 si Galaxy 01.


Kisses, G

3 comentarii: